2010. december 16., csütörtök

A Darius{dáriusz} rend 3.fejezet.{közepe}részlet

Ten az ülés után elhagyta a megfigyelőt és visszament a hídra,majd onnan egyenesen a legközelebbi turbólifthez sietett. Miután belépett a kabinba és az ajtó mögötte becsukódott hirtelen észbekapott,hogy nem is akarta elhagyni a hidat. –Mi a francot keresek egyáltalán itt!? – Alighogy ezt kimondta egy réten találta magát. – Hol vagyok? –Kérdezte Ten csakúgy magától. Egy hang megszólította a háta mögül: - Már jártál itt. Ten ijedten megfordult. Egy ismerős alak állt mögötte. A meglepettségtől meg sem bírt szólalni. –Nyugodj meg ez csak egy asztrálprojekció,a tested még a liftben van. Ten a tekintetét körbevitte a tájon,majd bizonytalanul megszólalt: - Most,hogy mondod megismerem a tájat. Mikor majdnem megfulladtam ugyanitt voltam. …Mond miért vagyok én itt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése